Spektakl porusza temat ideału mężczyzny, opowiada zarazem o powszechnie znanym nam samcu alfa, jak i o współczesnym, enigmatycznym samcu sigma. Tytuł „JAPI” nawiązuje do kategorii społecznej yuppie powstałej w latach 80 w USA, której reprezentanci byli wzorcem dla wielu młodych karierowiczów na całym świecie, a także do jej nieudolnego polskiego odpowiednika jakim byli tzw. japiszoni. Bohaterami spektaklu jest pięciu mężczyzn ukierunkowanych na osiągnięcie sukcesu i prestiżu społecznego, zniewolonych obsesją stylem życia, zamiłowaniem do wysokiego statusu materialnego i luksusu oraz potrzebą nieustannego kreowania perfekcyjnej wersji samego siebie.
„JAPI” to kolejny spektakl Carrodunum Dance Company, zespołu tanecznego działającego pod skrzydłami Teatru Nowego Proxima. To intensywne, ruchowe, muzyczne i wizualne przedstawienie prezentujące zarazem ponadprzeciętny i profesjonalny kunszt artystów sztuki tańca.
kierownictwo artystyczne i choreografia: Karol Miękina
kreacja i wykonanie: Dawid Kołcz, Jarek Kruczek, Dominik Olechowski, Damian Rusyn, Wojciech Rybicki
muzyka: Marcin Janus
scenografia i reżyseria światła: Wojciech Kiwacz
plakat: Łukasz Błażejewski
Spektakl realizowany jest ze środków pochodzących z programu „Taniec” Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Spektakl porusza temat ideału mężczyzny, opowiada zarazem o powszechnie znanym nam samcu alfa, jak i o współczesnym, enigmatycznym samcu sigma. Tytuł „JAPI” nawiązuje do kategorii społecznej yuppie powstałej w latach 80 w USA, której reprezentanci byli wzorcem dla wielu młodych karierowiczów na całym świecie, a także do jej nieudolnego polskiego odpowiednika jakim byli tzw. japiszoni. Bohaterami spektaklu jest pięciu mężczyzn ukierunkowanych na osiągnięcie sukcesu i prestiżu społecznego, zniewolonych obsesją stylem życia, zamiłowaniem do wysokiego statusu materialnego i luksusu oraz potrzebą nieustannego kreowania perfekcyjnej wersji samego siebie.
„JAPI” to kolejny spektakl Carrodunum Dance Company, zespołu tanecznego działającego pod skrzydłami Teatru Nowego Proxima. To intensywne, ruchowe, muzyczne i wizualne przedstawienie prezentujące zarazem ponadprzeciętny i profesjonalny kunszt artystów sztuki tańca.
kierownictwo artystyczne i choreografia: Karol Miękina
kreacja i wykonanie: Dawid Kołcz, Jarek Kruczek, Dominik Olechowski, Damian Rusyn, Wojciech Rybicki
muzyka: Marcin Janus
scenografia i reżyseria światła: Wojciech Kiwacz
plakat: Łukasz Błażejewski
Spektakl realizowany jest ze środków pochodzących z programu „Taniec” Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Spektakl porusza temat ideału mężczyzny, opowiada zarazem o powszechnie znanym nam samcu alfa, jak i o współczesnym, enigmatycznym samcu sigma. Tytuł „JAPI” nawiązuje do kategorii społecznej yuppie powstałej w latach 80 w USA, której reprezentanci byli wzorcem dla wielu młodych karierowiczów na całym świecie, a także do jej nieudolnego polskiego odpowiednika jakim byli tzw. japiszoni. Bohaterami spektaklu jest pięciu mężczyzn ukierunkowanych na osiągnięcie sukcesu i prestiżu społecznego, zniewolonych obsesją stylem życia, zamiłowaniem do wysokiego statusu materialnego i luksusu oraz potrzebą nieustannego kreowania perfekcyjnej wersji samego siebie.
„JAPI” to kolejny spektakl Carrodunum Dance Company, zespołu tanecznego działającego pod skrzydłami Teatru Nowego Proxima. To intensywne, ruchowe, muzyczne i wizualne przedstawienie prezentujące zarazem ponadprzeciętny i profesjonalny kunszt artystów sztuki tańca.
kierownictwo artystyczne i choreografia: Karol Miękina
kreacja i wykonanie: Dawid Kołcz, Jarek Kruczek, Dominik Olechowski, Damian Rusyn, Wojciech Rybicki
muzyka: Marcin Janus
scenografia i reżyseria światła: Wojciech Kiwacz
plakat: Łukasz Błażejewski
Spektakl realizowany jest ze środków pochodzących z programu „Taniec” Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Katarzyna Chlebny, Piotr Sieklucki i zespół muzyczny Teatru Nowego Proxima zaprasza na wyjątkowe, jednorazowe, wydarzenie - Jubileuszowy koncert z okazji 18 rocznicy Teatru! Teatr już pełnoletni, więc będzie można zanurzyć się w znane marki trunków z tamtych lat, oranżadę, zapalić Marsa czy Malborasa i potańczyć na parkiecie zerkając na dziewczynę z tamtych lat. Na warsztat artyści wezmą polskie przeboje lat 90-tych, z repertuarów takich wykonawców jak: Wilki, Bajm, Hey, Budka Suflera - w ich liderów doskonale wcielą się Kasia i Piotr. W trakcie koncertu wystąpią również młodzi śpiewający artyści, studenci kierunków aktorskich, którzy powalczą o główne stypendium TNP.
Zniżkowe bilety obowiązują tylko dla osób wystylizowanych na lata 90.! „Szatniarz” będzie miał prawo naliczyć stosowną karę za bezpodstawne wykorzystanie ulgi!
obsada: Katarzyna Chlebny, Piotr Sieklucki, Kacper Olszewski, Paweł Harańczyk/Szymon Łęczycki, Grzegorz Koniarz, Łukasz Marek/Adam Stępniowski, Mateusz Szmigel.
aranże muzyczne: Paweł Harańczyk
światło: Wojciech Kiwacz
dźwięk: Bogdan Czyszczan/Marcin Pater
ruch sceniczny: Karol Miękina
scenografia i kostiumy: Łukasz Błażejewski
asystentka scenografa: Emilia Sarga
charakteryzacja: Artur Świetny
Przepraszam... Pęknie.Pęknie Ci serce.Ale Jeszcze.Żyjesz... Może trochę pomiędzy - licznik Geigera drży z ekscytacji, kotku, a Ty przerabiasz gammy. I promieniejesz zawieszony pomiędzy Tak a Nie, teoretycznie żywy- ze świadomością wyroku- jutra a może nanosekundy. Dobrze się czujesz? Żyjesz... Co zrobisz z tą chwilą?Będzisz milczał? „I tak jestem martwy”... ?Napiszesz piosenkę? Zakochasz się? Rozkochasz? Uciekniesz? Dasz życie pseudonimom? Uskrzydlisz kilka cudzych wierszy? Rzucisz w nieskończoność Światem? Zjesz śniadanie? Co zostawisz- kilka okruszków chleba naszego.?
Powszedniego. Amen:)
Jaki to Cud,że w ogóle jesteś!
Spektakl „Nie pytaj” to muzyczna wędrówka po linie zawieszonej między życiem a śmiercią wybitnego twórcy, wokalisty, kompozytora, ale przede wszystkim poety. Autorka „Kory. Boskiej” oraz „Kruchości wodoru. Demarczyk” tym razem zabierze widza na psychodeliczny, fascynujący spacer po linii życia Grzegorza Ciechowskiego. Muzyczna, pełna abstrakcji opowieść zawieszona w przestrzeni między jawą a snem, życiem a śmiercią. Bergmanowskie rozważania egzystencjalne, biblijne tropy i polskie tęsknoty splątane nierozerwalnie w… jednym Ciele – uwielbianym przez tłumy i samotnym w swej świadomości, tęsknocie i pragnieniu.
obsada: Katarzyna Chlebny, Piotr Sieklucki, Kacper Olszewski, Paweł Harańczyk/Szymon Łęczycki, Grzegorz Koniarz, Łukasz Marek/Adam Stępniowski, Mateusz Szmigel.
aranże muzyczne: Paweł Harańczyk
światło: Wojciech Kiwacz
dźwięk: Bogdan Czyszczan/Marcin Pater
ruch sceniczny: Karol Miękina
scenografia i kostiumy: Łukasz Błażejewski
asystentka scenografa: Emilia Sarga
charakteryzacja: Artur Świetny
Przepraszam... Pęknie.Pęknie Ci serce.Ale Jeszcze.Żyjesz... Może trochę pomiędzy - licznik Geigera drży z ekscytacji, kotku, a Ty przerabiasz gammy. I promieniejesz zawieszony pomiędzy Tak a Nie, teoretycznie żywy- ze świadomością wyroku- jutra a może nanosekundy. Dobrze się czujesz? Żyjesz... Co zrobisz z tą chwilą?Będzisz milczał? „I tak jestem martwy”... ?Napiszesz piosenkę? Zakochasz się? Rozkochasz? Uciekniesz? Dasz życie pseudonimom? Uskrzydlisz kilka cudzych wierszy? Rzucisz w nieskończoność Światem? Zjesz śniadanie? Co zostawisz- kilka okruszków chleba naszego.?
Powszedniego. Amen:)
Jaki to Cud,że w ogóle jesteś!
Spektakl „Nie pytaj” to muzyczna wędrówka po linie zawieszonej między życiem a śmiercią wybitnego twórcy, wokalisty, kompozytora, ale przede wszystkim poety. Autorka „Kory. Boskiej” oraz „Kruchości wodoru. Demarczyk” tym razem zabierze widza na psychodeliczny, fascynujący spacer po linii życia Grzegorza Ciechowskiego. Muzyczna, pełna abstrakcji opowieść zawieszona w przestrzeni między jawą a snem, życiem a śmiercią. Bergmanowskie rozważania egzystencjalne, biblijne tropy i polskie tęsknoty splątane nierozerwalnie w… jednym Ciele – uwielbianym przez tłumy i samotnym w swej świadomości, tęsknocie i pragnieniu.
obsada: Katarzyna Chlebny, Piotr Sieklucki, Kacper Olszewski, Paweł Harańczyk/Szymon Łęczycki, Grzegorz Koniarz, Łukasz Marek/Adam Stępniowski, Mateusz Szmigel.
aranże muzyczne: Paweł Harańczyk
światło: Wojciech Kiwacz
dźwięk: Bogdan Czyszczan/Marcin Pater
ruch sceniczny: Karol Miękina
scenografia i kostiumy: Łukasz Błażejewski
asystentka scenografa: Emilia Sarga
charakteryzacja: Artur Świetny
Przepraszam... Pęknie.Pęknie Ci serce.Ale Jeszcze.Żyjesz... Może trochę pomiędzy - licznik Geigera drży z ekscytacji, kotku, a Ty przerabiasz gammy. I promieniejesz zawieszony pomiędzy Tak a Nie, teoretycznie żywy- ze świadomością wyroku- jutra a może nanosekundy. Dobrze się czujesz? Żyjesz... Co zrobisz z tą chwilą?Będzisz milczał? „I tak jestem martwy”... ?Napiszesz piosenkę? Zakochasz się? Rozkochasz? Uciekniesz? Dasz życie pseudonimom? Uskrzydlisz kilka cudzych wierszy? Rzucisz w nieskończoność Światem? Zjesz śniadanie? Co zostawisz- kilka okruszków chleba naszego.?
Powszedniego. Amen:)
Jaki to Cud,że w ogóle jesteś!
Spektakl „Nie pytaj” to muzyczna wędrówka po linie zawieszonej między życiem a śmiercią wybitnego twórcy, wokalisty, kompozytora, ale przede wszystkim poety. Autorka „Kory. Boskiej” oraz „Kruchości wodoru. Demarczyk” tym razem zabierze widza na psychodeliczny, fascynujący spacer po linii życia Grzegorza Ciechowskiego. Muzyczna, pełna abstrakcji opowieść zawieszona w przestrzeni między jawą a snem, życiem a śmiercią. Bergmanowskie rozważania egzystencjalne, biblijne tropy i polskie tęsknoty splątane nierozerwalnie w… jednym Ciele – uwielbianym przez tłumy i samotnym w swej świadomości, tęsknocie i pragnieniu.
Z okazji zbliżających się świąt i 18 urodzin Teatru Nowego Proxima zapraszamy wszystkich naszych aktorów, twórców, przyjaciół teatru i widzów na rozmowy przy śniadaniu, szampanie i świątecznym grzańcu. Jak co roku uruchomimy Świąteczny Kiermasz, na którym będziecie mogli nabyć nasze plakaty, kostiumy ze spektakli, upominki...Śniadanie odbędzie się w Kawiarni Literackiej.
Kora po śmierci staje u wrót nieba, gdzie czekają na nią Trzy Maryjki. Bardzo strojne. Jak malowane: Matka Boska Częstochowska, Matka Boska Fatimska i Matka Boska z Guadalupe. Postawiona przed groteskowym Sądem Ostatecznym Kora wraca w piosenkach i wyznaniach do ziemskich wspomnień. Nareszcie ma okazję do opowiedzenia swojego życia tym, które mogły uczynić je lepszym… Spektakl jest opowieścią o kobiecie, artystce, córce i matce, o Polsce, religii, systemie i chorobie; to baśniowa historia o miłości, tęsknocie, niemocy i żalu.
Kora po śmierci staje u wrót nieba, gdzie czekają na nią Trzy Maryjki. Bardzo strojne. Jak malowane: Matka Boska Częstochowska, Matka Boska Fatimska i Matka Boska z Guadalupe. Postawiona przed groteskowym Sądem Ostatecznym Kora wraca w piosenkach i wyznaniach do ziemskich wspomnień. Nareszcie ma okazję do opowiedzenia swojego życia tym, które mogły uczynić je lepszym… Spektakl jest opowieścią o kobiecie, artystce, córce i matce, o Polsce, religii, systemie i chorobie; to baśniowa historia o miłości, tęsknocie, niemocy i żalu.
Kora po śmierci staje u wrót nieba, gdzie czekają na nią Trzy Maryjki. Bardzo strojne. Jak malowane: Matka Boska Częstochowska, Matka Boska Fatimska i Matka Boska z Guadalupe. Postawiona przed groteskowym Sądem Ostatecznym Kora wraca w piosenkach i wyznaniach do ziemskich wspomnień. Nareszcie ma okazję do opowiedzenia swojego życia tym, które mogły uczynić je lepszym… Spektakl jest opowieścią o kobiecie, artystce, córce i matce, o Polsce, religii, systemie i chorobie; to baśniowa historia o miłości, tęsknocie, niemocy i żalu.
Kora po śmierci staje u wrót nieba, gdzie czekają na nią Trzy Maryjki. Bardzo strojne. Jak malowane: Matka Boska Częstochowska, Matka Boska Fatimska i Matka Boska z Guadalupe. Postawiona przed groteskowym Sądem Ostatecznym Kora wraca w piosenkach i wyznaniach do ziemskich wspomnień. Nareszcie ma okazję do opowiedzenia swojego życia tym, które mogły uczynić je lepszym… Spektakl jest opowieścią o kobiecie, artystce, córce i matce, o Polsce, religii, systemie i chorobie; to baśniowa historia o miłości, tęsknocie, niemocy i żalu.
Brawurowy dramat Petera Shafera o Wolfgangu Amadeuszu Mozarcie podbił nie tylko Broadway i Londyn, ale cały świat. Spektakl jest opowieścią nie tylko o wielkim muzycznym talencie młodziutkiego artysty, który próbuje podbić operowy Wiedeń, ale także o zawiści i dworskich intrygach. Spektakl jest próbą zbliżenia się do geniuszu Mozarta, który swoim zachowaniem, alkoholowym uzależnieniem, ale przede wszystkim talentem przekraczającym granice w sztuce - nie przystawał do świata. W spektaklu odpowiadamy na pytania: na ile Mozart był inspiratorem nowych hiphopowych odkryć w muzyce XXI wieku? Czy jego muzykę można przepisać na nowo, złamać ją i stworzyć nowatorskie brzmienia odległe od znanej nam wszystkim klasyki? Czy dzisiejsi Mozartowie to podbijający świat artyści z pogranicza szwajcarskiego Nemo Mettlera czy walijskiego Ren`a? Czy los geniusza musi zawsze kończyć się przedwczesną śmiercią?
Brawurowy dramat Petera Shafera o Wolfgangu Amadeuszu Mozarcie podbił nie tylko Broadway i Londyn, ale cały świat. Spektakl jest opowieścią nie tylko o wielkim muzycznym talencie młodziutkiego artysty, który próbuje podbić operowy Wiedeń, ale także o zawiści i dworskich intrygach. Spektakl jest próbą zbliżenia się do geniuszu Mozarta, który swoim zachowaniem, alkoholowym uzależnieniem, ale przede wszystkim talentem przekraczającym granice w sztuce - nie przystawał do świata. W spektaklu odpowiadamy na pytania: na ile Mozart był inspiratorem nowych hiphopowych odkryć w muzyce XXI wieku? Czy jego muzykę można przepisać na nowo, złamać ją i stworzyć nowatorskie brzmienia odległe od znanej nam wszystkim klasyki? Czy dzisiejsi Mozartowie to podbijający świat artyści z pogranicza szwajcarskiego Nemo Mettlera czy walijskiego Ren`a? Czy los geniusza musi zawsze kończyć się przedwczesną śmiercią?
Brawurowy dramat Petera Shafera o Wolfgangu Amadeuszu Mozarcie podbił nie tylko Broadway i Londyn, ale cały świat. Spektakl jest opowieścią nie tylko o wielkim muzycznym talencie młodziutkiego artysty, który próbuje podbić operowy Wiedeń, ale także o zawiści i dworskich intrygach. Spektakl jest próbą zbliżenia się do geniuszu Mozarta, który swoim zachowaniem, alkoholowym uzależnieniem, ale przede wszystkim talentem przekraczającym granice w sztuce - nie przystawał do świata. W spektaklu odpowiadamy na pytania: na ile Mozart był inspiratorem nowych hiphopowych odkryć w muzyce XXI wieku? Czy jego muzykę można przepisać na nowo, złamać ją i stworzyć nowatorskie brzmienia odległe od znanej nam wszystkim klasyki? Czy dzisiejsi Mozartowie to podbijający świat artyści z pogranicza szwajcarskiego Nemo Mettlera czy walijskiego Ren`a? Czy los geniusza musi zawsze kończyć się przedwczesną śmiercią?
Brawurowy dramat Petera Shafera o Wolfgangu Amadeuszu Mozarcie podbił nie tylko Broadway i Londyn, ale cały świat. Spektakl jest opowieścią nie tylko o wielkim muzycznym talencie młodziutkiego artysty, który próbuje podbić operowy Wiedeń, ale także o zawiści i dworskich intrygach. Spektakl jest próbą zbliżenia się do geniuszu Mozarta, który swoim zachowaniem, alkoholowym uzależnieniem, ale przede wszystkim talentem przekraczającym granice w sztuce - nie przystawał do świata. W spektaklu odpowiadamy na pytania: na ile Mozart był inspiratorem nowych hiphopowych odkryć w muzyce XXI wieku? Czy jego muzykę można przepisać na nowo, złamać ją i stworzyć nowatorskie brzmienia odległe od znanej nam wszystkim klasyki? Czy dzisiejsi Mozartowie to podbijający świat artyści z pogranicza szwajcarskiego Nemo Mettlera czy walijskiego Ren`a? Czy los geniusza musi zawsze kończyć się przedwczesną śmiercią?
Brawurowy dramat Petera Shafera o Wolfgangu Amadeuszu Mozarcie podbił nie tylko Broadway i Londyn, ale cały świat. Spektakl jest opowieścią nie tylko o wielkim muzycznym talencie młodziutkiego artysty, który próbuje podbić operowy Wiedeń, ale także o zawiści i dworskich intrygach. Spektakl jest próbą zbliżenia się do geniuszu Mozarta, który swoim zachowaniem, alkoholowym uzależnieniem, ale przede wszystkim talentem przekraczającym granice w sztuce - nie przystawał do świata. W spektaklu odpowiadamy na pytania: na ile Mozart był inspiratorem nowych hiphopowych odkryć w muzyce XXI wieku? Czy jego muzykę można przepisać na nowo, złamać ją i stworzyć nowatorskie brzmienia odległe od znanej nam wszystkim klasyki? Czy dzisiejsi Mozartowie to podbijający świat artyści z pogranicza szwajcarskiego Nemo Mettlera czy walijskiego Ren`a? Czy los geniusza musi zawsze kończyć się przedwczesną śmiercią?
Brawurowy dramat Petera Shafera o Wolfgangu Amadeuszu Mozarcie podbił nie tylko Broadway i Londyn, ale cały świat. Spektakl jest opowieścią nie tylko o wielkim muzycznym talencie młodziutkiego artysty, który próbuje podbić operowy Wiedeń, ale także o zawiści i dworskich intrygach. Spektakl jest próbą zbliżenia się do geniuszu Mozarta, który swoim zachowaniem, alkoholowym uzależnieniem, ale przede wszystkim talentem przekraczającym granice w sztuce - nie przystawał do świata. W spektaklu odpowiadamy na pytania: na ile Mozart był inspiratorem nowych hiphopowych odkryć w muzyce XXI wieku? Czy jego muzykę można przepisać na nowo, złamać ją i stworzyć nowatorskie brzmienia odległe od znanej nam wszystkim klasyki? Czy dzisiejsi Mozartowie to podbijający świat artyści z pogranicza szwajcarskiego Nemo Mettlera czy walijskiego Ren`a? Czy los geniusza musi zawsze kończyć się przedwczesną śmiercią?
Obsada: Maks Stępień (Farrokh Bulsara), Martyna Krzysztofik (Jer/Mary/Valentine), Michał Felek Felczak (Bomi/Peter/Jim), Adam Zuber (Freddie Bulsara), Arti Grabowski (Freddie Mercury), Karol Miękina (Patricco), Sebastian Szul, Damian Rusyn, Dominik Olechowski (chłopcy z Queen), Marcin Mróz (dr Atkinson), Piotr Sieklucki (Elton John) oraz Agnieszka Karpierz, Artur Świetny, Paweł Rupala, Mateusz Mosiala, Maciej Godoś, Artur Wójcik, Grzegorz Turowicz–Witek (degeneraci).
Farrokh Bulsara jest młodym chłopcem urodzonym w Zanzibarze. Jego rodzice, jako wyznawcy jednej z najstarszych religii – zaratusztranizmu, wychowują syna w surowym duchu obyczajowości i wiary. Kiedy Farrokh w wieku 8 lat zostaje posłany do Indii, do szkoły z internatem dla chłopców, rozpoczyna się jego podróż po fascynacjach muzyką, sztuką i malarstwem. Farrokh przejawia niezwykłe zdolności w rysowaniu, a także grze na fortepianie. Jako nastolatek zakłada swój pierwszy zespół i marzy o wielkiej karierze gwiazdy. Wkrótce z uczelni zostaje wydalony i wspólnie z rodzicami, z powodu rewolucji jaka nawiedziła Zanzibar, ucieka do Londynu… o którym marzył od dziecka. Tam rozpoczyna się jego droga w świat wielkiej kariery rockowego muzyka. Umiera w nim Farrokh Bulsara, a rodzi się Freddie Mercury. Jego zespół Queen podbija świat, któremu w 1991 roku przyjdzie opłakiwać śmierć lidera spowodowaną AIDS.
Spektakl jest historią człowieka, który stał się legendą.
Obsada: Maks Stępień (Farrokh Bulsara), Martyna Krzysztofik (Jer/Mary/Valentine), Michał Felek Felczak (Bomi/Peter/Jim), Adam Zuber (Freddie Bulsara), Arti Grabowski (Freddie Mercury), Karol Miękina (Patricco), Sebastian Szul, Damian Rusyn, Dominik Olechowski (chłopcy z Queen), Marcin Mróz (dr Atkinson), Piotr Sieklucki (Elton John) oraz Agnieszka Karpierz, Artur Świetny, Paweł Rupala, Mateusz Mosiala, Maciej Godoś, Artur Wójcik, Grzegorz Turowicz–Witek (degeneraci).
Farrokh Bulsara jest młodym chłopcem urodzonym w Zanzibarze. Jego rodzice, jako wyznawcy jednej z najstarszych religii – zaratusztranizmu, wychowują syna w surowym duchu obyczajowości i wiary. Kiedy Farrokh w wieku 8 lat zostaje posłany do Indii, do szkoły z internatem dla chłopców, rozpoczyna się jego podróż po fascynacjach muzyką, sztuką i malarstwem. Farrokh przejawia niezwykłe zdolności w rysowaniu, a także grze na fortepianie. Jako nastolatek zakłada swój pierwszy zespół i marzy o wielkiej karierze gwiazdy. Wkrótce z uczelni zostaje wydalony i wspólnie z rodzicami, z powodu rewolucji jaka nawiedziła Zanzibar, ucieka do Londynu… o którym marzył od dziecka. Tam rozpoczyna się jego droga w świat wielkiej kariery rockowego muzyka. Umiera w nim Farrokh Bulsara, a rodzi się Freddie Mercury. Jego zespół Queen podbija świat, któremu w 1991 roku przyjdzie opłakiwać śmierć lidera spowodowaną AIDS.
Spektakl jest historią człowieka, który stał się legendą.
Obsada: Maks Stępień (Farrokh Bulsara), Martyna Krzysztofik (Jer/Mary/Valentine), Michał Felek Felczak (Bomi/Peter/Jim), Adam Zuber (Freddie Bulsara), Arti Grabowski (Freddie Mercury), Karol Miękina (Patricco), Sebastian Szul, Damian Rusyn, Dominik Olechowski (chłopcy z Queen), Marcin Mróz (dr Atkinson), Piotr Sieklucki (Elton John) oraz Agnieszka Karpierz, Artur Świetny, Paweł Rupala, Mateusz Mosiala, Maciej Godoś, Artur Wójcik, Grzegorz Turowicz–Witek (degeneraci).
Farrokh Bulsara jest młodym chłopcem urodzonym w Zanzibarze. Jego rodzice, jako wyznawcy jednej z najstarszych religii – zaratusztranizmu, wychowują syna w surowym duchu obyczajowości i wiary. Kiedy Farrokh w wieku 8 lat zostaje posłany do Indii, do szkoły z internatem dla chłopców, rozpoczyna się jego podróż po fascynacjach muzyką, sztuką i malarstwem. Farrokh przejawia niezwykłe zdolności w rysowaniu, a także grze na fortepianie. Jako nastolatek zakłada swój pierwszy zespół i marzy o wielkiej karierze gwiazdy. Wkrótce z uczelni zostaje wydalony i wspólnie z rodzicami, z powodu rewolucji jaka nawiedziła Zanzibar, ucieka do Londynu… o którym marzył od dziecka. Tam rozpoczyna się jego droga w świat wielkiej kariery rockowego muzyka. Umiera w nim Farrokh Bulsara, a rodzi się Freddie Mercury. Jego zespół Queen podbija świat, któremu w 1991 roku przyjdzie opłakiwać śmierć lidera spowodowaną AIDS.
Spektakl jest historią człowieka, który stał się legendą.
Obsada: Maks Stępień (Farrokh Bulsara), Martyna Krzysztofik (Jer/Mary/Valentine), Michał Felek Felczak (Bomi/Peter/Jim), Adam Zuber (Freddie Bulsara), Arti Grabowski (Freddie Mercury), Karol Miękina (Patricco), Sebastian Szul, Damian Rusyn, Dominik Olechowski (chłopcy z Queen), Marcin Mróz (dr Atkinson), Piotr Sieklucki (Elton John) oraz Agnieszka Karpierz, Artur Świetny, Paweł Rupala, Mateusz Mosiala, Maciej Godoś, Artur Wójcik, Grzegorz Turowicz–Witek (degeneraci).
Farrokh Bulsara jest młodym chłopcem urodzonym w Zanzibarze. Jego rodzice, jako wyznawcy jednej z najstarszych religii – zaratusztranizmu, wychowują syna w surowym duchu obyczajowości i wiary. Kiedy Farrokh w wieku 8 lat zostaje posłany do Indii, do szkoły z internatem dla chłopców, rozpoczyna się jego podróż po fascynacjach muzyką, sztuką i malarstwem. Farrokh przejawia niezwykłe zdolności w rysowaniu, a także grze na fortepianie. Jako nastolatek zakłada swój pierwszy zespół i marzy o wielkiej karierze gwiazdy. Wkrótce z uczelni zostaje wydalony i wspólnie z rodzicami, z powodu rewolucji jaka nawiedziła Zanzibar, ucieka do Londynu… o którym marzył od dziecka. Tam rozpoczyna się jego droga w świat wielkiej kariery rockowego muzyka. Umiera w nim Farrokh Bulsara, a rodzi się Freddie Mercury. Jego zespół Queen podbija świat, któremu w 1991 roku przyjdzie opłakiwać śmierć lidera spowodowaną AIDS.
Spektakl jest historią człowieka, który stał się legendą.
Obsada: Maks Stępień (Farrokh Bulsara), Martyna Krzysztofik (Jer/Mary/Valentine), Michał Felek Felczak (Bomi/Peter/Jim), Adam Zuber (Freddie Bulsara), Arti Grabowski (Freddie Mercury), Karol Miękina (Patricco), Sebastian Szul, Damian Rusyn, Dominik Olechowski (chłopcy z Queen), Marcin Mróz (dr Atkinson), Piotr Sieklucki (Elton John) oraz Agnieszka Karpierz, Artur Świetny, Paweł Rupala, Mateusz Mosiala, Maciej Godoś, Artur Wójcik, Grzegorz Turowicz–Witek (degeneraci).
Farrokh Bulsara jest młodym chłopcem urodzonym w Zanzibarze. Jego rodzice, jako wyznawcy jednej z najstarszych religii – zaratusztranizmu, wychowują syna w surowym duchu obyczajowości i wiary. Kiedy Farrokh w wieku 8 lat zostaje posłany do Indii, do szkoły z internatem dla chłopców, rozpoczyna się jego podróż po fascynacjach muzyką, sztuką i malarstwem. Farrokh przejawia niezwykłe zdolności w rysowaniu, a także grze na fortepianie. Jako nastolatek zakłada swój pierwszy zespół i marzy o wielkiej karierze gwiazdy. Wkrótce z uczelni zostaje wydalony i wspólnie z rodzicami, z powodu rewolucji jaka nawiedziła Zanzibar, ucieka do Londynu… o którym marzył od dziecka. Tam rozpoczyna się jego droga w świat wielkiej kariery rockowego muzyka. Umiera w nim Farrokh Bulsara, a rodzi się Freddie Mercury. Jego zespół Queen podbija świat, któremu w 1991 roku przyjdzie opłakiwać śmierć lidera spowodowaną AIDS.
Spektakl jest historią człowieka, który stał się legendą.
Obsada: Maks Stępień (Farrokh Bulsara), Martyna Krzysztofik (Jer/Mary/Valentine), Michał Felek Felczak (Bomi/Peter/Jim), Adam Zuber (Freddie Bulsara), Arti Grabowski (Freddie Mercury), Karol Miękina (Patricco), Sebastian Szul, Damian Rusyn, Dominik Olechowski (chłopcy z Queen), Marcin Mróz (dr Atkinson), Piotr Sieklucki (Elton John) oraz Agnieszka Karpierz, Artur Świetny, Paweł Rupala, Mateusz Mosiala, Maciej Godoś, Artur Wójcik, Grzegorz Turowicz–Witek (degeneraci).
Farrokh Bulsara jest młodym chłopcem urodzonym w Zanzibarze. Jego rodzice, jako wyznawcy jednej z najstarszych religii – zaratusztranizmu, wychowują syna w surowym duchu obyczajowości i wiary. Kiedy Farrokh w wieku 8 lat zostaje posłany do Indii, do szkoły z internatem dla chłopców, rozpoczyna się jego podróż po fascynacjach muzyką, sztuką i malarstwem. Farrokh przejawia niezwykłe zdolności w rysowaniu, a także grze na fortepianie. Jako nastolatek zakłada swój pierwszy zespół i marzy o wielkiej karierze gwiazdy. Wkrótce z uczelni zostaje wydalony i wspólnie z rodzicami, z powodu rewolucji jaka nawiedziła Zanzibar, ucieka do Londynu… o którym marzył od dziecka. Tam rozpoczyna się jego droga w świat wielkiej kariery rockowego muzyka. Umiera w nim Farrokh Bulsara, a rodzi się Freddie Mercury. Jego zespół Queen podbija świat, któremu w 1991 roku przyjdzie opłakiwać śmierć lidera spowodowaną AIDS.
Spektakl jest historią człowieka, który stał się legendą.
Obsada: Maks Stępień (Farrokh Bulsara), Martyna Krzysztofik (Jer/Mary/Valentine), Michał Felek Felczak (Bomi/Peter/Jim), Adam Zuber (Freddie Bulsara), Arti Grabowski (Freddie Mercury), Karol Miękina (Patricco), Sebastian Szul, Damian Rusyn, Dominik Olechowski (chłopcy z Queen), Marcin Mróz (dr Atkinson), Piotr Sieklucki (Elton John) oraz Agnieszka Karpierz, Artur Świetny, Paweł Rupala, Mateusz Mosiala, Maciej Godoś, Artur Wójcik, Grzegorz Turowicz–Witek (degeneraci).
Farrokh Bulsara jest młodym chłopcem urodzonym w Zanzibarze. Jego rodzice, jako wyznawcy jednej z najstarszych religii – zaratusztranizmu, wychowują syna w surowym duchu obyczajowości i wiary. Kiedy Farrokh w wieku 8 lat zostaje posłany do Indii, do szkoły z internatem dla chłopców, rozpoczyna się jego podróż po fascynacjach muzyką, sztuką i malarstwem. Farrokh przejawia niezwykłe zdolności w rysowaniu, a także grze na fortepianie. Jako nastolatek zakłada swój pierwszy zespół i marzy o wielkiej karierze gwiazdy. Wkrótce z uczelni zostaje wydalony i wspólnie z rodzicami, z powodu rewolucji jaka nawiedziła Zanzibar, ucieka do Londynu… o którym marzył od dziecka. Tam rozpoczyna się jego droga w świat wielkiej kariery rockowego muzyka. Umiera w nim Farrokh Bulsara, a rodzi się Freddie Mercury. Jego zespół Queen podbija świat, któremu w 1991 roku przyjdzie opłakiwać śmierć lidera spowodowaną AIDS.
Spektakl jest historią człowieka, który stał się legendą.
Obsada: Maks Stępień (Farrokh Bulsara), Martyna Krzysztofik (Jer/Mary/Valentine), Michał Felek Felczak (Bomi/Peter/Jim), Adam Zuber (Freddie Bulsara), Arti Grabowski (Freddie Mercury), Karol Miękina (Patricco), Sebastian Szul, Damian Rusyn, Dominik Olechowski (chłopcy z Queen), Marcin Mróz (dr Atkinson), Piotr Sieklucki (Elton John) oraz Agnieszka Karpierz, Artur Świetny, Paweł Rupala, Mateusz Mosiala, Maciej Godoś, Artur Wójcik, Grzegorz Turowicz–Witek (degeneraci).
Farrokh Bulsara jest młodym chłopcem urodzonym w Zanzibarze. Jego rodzice, jako wyznawcy jednej z najstarszych religii – zaratusztranizmu, wychowują syna w surowym duchu obyczajowości i wiary. Kiedy Farrokh w wieku 8 lat zostaje posłany do Indii, do szkoły z internatem dla chłopców, rozpoczyna się jego podróż po fascynacjach muzyką, sztuką i malarstwem. Farrokh przejawia niezwykłe zdolności w rysowaniu, a także grze na fortepianie. Jako nastolatek zakłada swój pierwszy zespół i marzy o wielkiej karierze gwiazdy. Wkrótce z uczelni zostaje wydalony i wspólnie z rodzicami, z powodu rewolucji jaka nawiedziła Zanzibar, ucieka do Londynu… o którym marzył od dziecka. Tam rozpoczyna się jego droga w świat wielkiej kariery rockowego muzyka. Umiera w nim Farrokh Bulsara, a rodzi się Freddie Mercury. Jego zespół Queen podbija świat, któremu w 1991 roku przyjdzie opłakiwać śmierć lidera spowodowaną AIDS.
Spektakl jest historią człowieka, który stał się legendą.