Reżyseria: Piotr Sieklucki
Spektakl jest próbą zbliżenia się do geniuszu Mozarta, który swoim zachowaniem, alkoholowym uzależnieniem, ale przede wszystkim talentem przekraczającym granice w sztuce – nie przystawał do świata.
Reżyseria: Piotr Sieklucki
Spektakl jest próbą zbliżenia się do geniuszu Mozarta, który swoim zachowaniem, alkoholowym uzależnieniem, ale przede wszystkim talentem przekraczającym granice w sztuce – nie przystawał do świata.
Reżyseria: Piotr Sieklucki
Spektakl jest próbą zbliżenia się do geniuszu Mozarta, który swoim zachowaniem, alkoholowym uzależnieniem, ale przede wszystkim talentem przekraczającym granice w sztuce – nie przystawał do świata.
Spektakl „Granica kobiecości” to artystyczna, miejscami brutalnie szczera podróż przez labirynt społecznych oczekiwań wobec kobiet.To opowieść o tym, jak narzucone role mogą prowadzić do zagubienia, buntu, a nawet szaleństwa. Czy istnieje granica kobiecości, za którą kobieta "już nie jest kobietą",? Czy można ją wyznaczyć – wyglądem, zachowaniem, rolą w społeczeństwie? Spektakl stawia trudne pytania, ale nie daje prostych odpowiedzi. To emocjonalny manifest i próba odzyskania głosu – wolnego od definicji innych.
Spektakl powstał w oparciu o osobiste doświadczenia i odczucia tancerek, które stały się fundamentem dla emocjonalnej i autentycznej narracji scenicznej.
W spektaklu usłyszymy największe przeboje Manamu śpiewane przez Katarzynę Chlebny.
W spektaklu usłyszymy największe przeboje Manamu śpiewane przez Katarzynę Chlebny.
W spektaklu usłyszymy największe przeboje Manamu śpiewane przez Katarzynę Chlebny.
W spektaklu usłyszymy największe przeboje Manamu śpiewane przez Katarzynę Chlebny.
W spektaklu usłyszymy największe przeboje Manamu śpiewane przez Katarzynę Chlebny.
Scenariusz i reżyseria: Piotr Sieklucki
Spektakl jest historią człowieka, który stał się legendą.
Uwaga! Spektakl od 18 roku życia
Scenariusz i reżyseria: Piotr Sieklucki
Spektakl jest historią człowieka, który stał się legendą.
Uwaga! Spektakl od 18 roku życia
Scenariusz i reżyseria: Piotr Sieklucki
Spektakl jest historią człowieka, który stał się legendą.
Uwaga! Spektakl od 18 roku życia
Scenariusz i reżyseria: Piotr Sieklucki
Spektakl jest historią człowieka, który stał się legendą.
Uwaga! Spektakl od 18 roku życia
W spektaklu usłyszymy największe przeboje Manamu śpiewane przez Katarzynę Chlebny.
W spektaklu usłyszymy największe przeboje Manamu śpiewane przez Katarzynę Chlebny.
W spektaklu usłyszymy największe przeboje Manamu śpiewane przez Katarzynę Chlebny.
W spektaklu usłyszymy największe przeboje Manamu śpiewane przez Katarzynę Chlebny.
W spektaklu usłyszymy największe przeboje Manamu śpiewane przez Katarzynę Chlebny.
Scenariusz i reżyseria: Piotr Sieklucki
Ryszard Riedel – legenda polskiej muzyki rozrywkowej, wokalista zespołu „Dżem”, w fabularyzowanym – aczkolwiek fikcyjnym – spektaklu rozprawia się z własnymi demonami nałogu.Scenariusz i reżyseria: Piotr Sieklucki
Ryszard Riedel – legenda polskiej muzyki rozrywkowej, wokalista zespołu „Dżem”, w fabularyzowanym – aczkolwiek fikcyjnym – spektaklu rozprawia się z własnymi demonami nałogu.Scenariusz i reżyseria: Piotr Sieklucki
Ryszard Riedel – legenda polskiej muzyki rozrywkowej, wokalista zespołu „Dżem”, w fabularyzowanym – aczkolwiek fikcyjnym – spektaklu rozprawia się z własnymi demonami nałogu.Scenariusz i reżyseria: Piotr Sieklucki
Ryszard Riedel – legenda polskiej muzyki rozrywkowej, wokalista zespołu „Dżem”, w fabularyzowanym – aczkolwiek fikcyjnym – spektaklu rozprawia się z własnymi demonami nałogu.Scenariusz, reżyseria: Kataryzna Chlebny; scenografia i kostiumy: Łukasz Błażejewski; ruch sceniczny: Karol Miękina; aranże muzyczne: Paweł Harańczyk; reżyseria światła: Wojciech Kiwacz; realizacja dźwięku: Bogdan Czyszczan; Animacje: Tomek Głodek charakteryzacja: Artur Świetny; Asystentka reżyserki: Agnieszka Karpierz;
obsada: Katarzyna Chlebny i Piotr Sieklucki
- przed widownią główną znajdują się dodatkowe krzesła -
Scenariusz, reżyseria: Kataryzna Chlebny; scenografia i kostiumy: Łukasz Błażejewski; ruch sceniczny: Karol Miękina; aranże muzyczne: Paweł Harańczyk; reżyseria światła: Wojciech Kiwacz; realizacja dźwięku: Bogdan Czyszczan; Animacje: Tomek Głodek charakteryzacja: Artur Świetny; Asystentka reżyserki: Agnieszka Karpierz;
obsada: Katarzyna Chlebny i Piotr Sieklucki
- przed widownią główną znajdują się dodatkowe krzesła -