wybierz datę
Październik
Wt
01
Śr
02
Cz
03
Pt
04
So
05
Nd
06
Pn
07
Wt
08
Śr
09
Cz
10
Pt
11
So
12
Nd
13
Pn
14
Wt
15
Śr
16
Cz
17
Pt
18
So
19
Nd
20
Pn
21
Wt
22
Śr
23
Cz
24
Pt
25
So
26
Nd
27
Pn
28
Wt
29
Śr
30
Cz
31
zobacz wszystko
KUP VOUCHER

Repertuar:

Brak wydarzeń w wybranym dniu
piątek, 18 października 2024
Kora. Boska
"Kora. Boska"
Scenariusz i reżyseria: Katarzyna Chlebny

Kora po śmierci staje u wrót nieba, gdzie czekają na nią Trzy Maryjki. Bardzo strojne. Jak malowane: Matka Boska Częstochowska, Matka Boska Fatimska i Matka Boska z Guadalupe. Postawiona przed groteskowym Sądem Ostatecznym Kora wraca w piosenkach i wyznaniach do ziemskich wspomnień. Nareszcie ma okazję do opowiedzenia swojego życia tym, które mogły uczynić je lepszym… Spektakl jest opowieścią o kobiecie, artystce, córce i matce, o Polsce, religii, systemie i  chorobie; to baśniowa historia o miłości, tęsknocie, niemocy i żalu. 


0''
piątek, 18 października 2024
godz. 17:00
Kora. Boska
"Kora. Boska"
Scenariusz i reżyseria: Katarzyna Chlebny

Kora po śmierci staje u wrót nieba, gdzie czekają na nią Trzy Maryjki. Bardzo strojne. Jak malowane: Matka Boska Częstochowska, Matka Boska Fatimska i Matka Boska z Guadalupe. Postawiona przed groteskowym Sądem Ostatecznym Kora wraca w piosenkach i wyznaniach do ziemskich wspomnień. Nareszcie ma okazję do opowiedzenia swojego życia tym, które mogły uczynić je lepszym… Spektakl jest opowieścią o kobiecie, artystce, córce i matce, o Polsce, religii, systemie i  chorobie; to baśniowa historia o miłości, tęsknocie, niemocy i żalu. 


0''
piątek, 18 października 2024
godz. 19:45
sobota, 19 października 2024
Kora. Boska
"Kora. Boska"
Scenariusz i reżyseria: Katarzyna Chlebny

Kora po śmierci staje u wrót nieba, gdzie czekają na nią Trzy Maryjki. Bardzo strojne. Jak malowane: Matka Boska Częstochowska, Matka Boska Fatimska i Matka Boska z Guadalupe. Postawiona przed groteskowym Sądem Ostatecznym Kora wraca w piosenkach i wyznaniach do ziemskich wspomnień. Nareszcie ma okazję do opowiedzenia swojego życia tym, które mogły uczynić je lepszym… Spektakl jest opowieścią o kobiecie, artystce, córce i matce, o Polsce, religii, systemie i  chorobie; to baśniowa historia o miłości, tęsknocie, niemocy i żalu. 


0''
sobota, 19 października 2024
godz. 17:00
Kora. Boska
"Kora. Boska"
Scenariusz i reżyseria: Katarzyna Chlebny

Kora po śmierci staje u wrót nieba, gdzie czekają na nią Trzy Maryjki. Bardzo strojne. Jak malowane: Matka Boska Częstochowska, Matka Boska Fatimska i Matka Boska z Guadalupe. Postawiona przed groteskowym Sądem Ostatecznym Kora wraca w piosenkach i wyznaniach do ziemskich wspomnień. Nareszcie ma okazję do opowiedzenia swojego życia tym, które mogły uczynić je lepszym… Spektakl jest opowieścią o kobiecie, artystce, córce i matce, o Polsce, religii, systemie i  chorobie; to baśniowa historia o miłości, tęsknocie, niemocy i żalu. 


0''
sobota, 19 października 2024
godz. 19:45
poniedziałek, 21 października 2024
KRÓLOWA
KRÓLOWA

Scenariusz i reżyseria: Piotr Sieklucki

Scenografia i kostiumy: Łukasz Błażejewski

Choreografia: Karol Miękina

Aranże muzyczne: Paweł Harańczyk

Reżyseria światła: Wojciech Kiwacz

Realizacja dźwięku: Bogdan Czyszczan

Producentka: Agnieszka Karpierz

Charakteryzacja: Kaja Jałoza i Artur Świetny


Obsada: Maks Stępień (Farrokh Bulsara), Martyna Krzysztofik (Jer/Mary/Valentine), Michał Felek Felczak (Bomi/Peter/Jim), Adam Zuber (Freddie Bulsara), Arti Grabowski (Freddie Mercury), Karol Miękina (Patricco), Sebastian Szul, Damian Rusyn, Dominik Olechowski (chłopcy z Queen), Marcin Mróz (dr Atkinson), Piotr Sieklucki (Elton John) oraz Agnieszka Karpierz, Artur Świetny, Paweł Rupala, Mateusz Mosiala, Maciej Godoś, Artur Wójcik, Grzegorz Turowicz–Witek (degeneraci).



Farrokh Bulsara jest młodym chłopcem urodzonym w Zanzibarze. Jego rodzice, jako wyznawcy jednej z najstarszych religii – zaratusztranizmu, wychowują syna w surowym duchu obyczajowości i wiary. Kiedy Farrokh w wieku 8 lat zostaje posłany do Indii, do szkoły z internatem dla chłopców, rozpoczyna się jego podróż po fascynacjach muzyką, sztuką i malarstwem. Farrokh przejawia niezwykłe zdolności w rysowaniu, a także grze na fortepianie. Jako nastolatek zakłada swój pierwszy zespół i marzy o wielkiej karierze gwiazdy. Wkrótce z uczelni zostaje wydalony i wspólnie z rodzicami, z powodu rewolucji jaka nawiedziła Zanzibar, ucieka do Londynu… o którym marzył od dziecka. Tam rozpoczyna się jego droga w świat wielkiej kariery rockowego muzyka. Umiera w nim Farrokh Bulsara, a rodzi się Freddie Mercury. Jego zespół Queen podbija świat, któremu w 1991 roku przyjdzie opłakiwać śmierć lidera spowodowaną AIDS.

Spektakl jest historią człowieka, który stał się legendą.


Uwaga! Spektakl od 16 roku życia 
0''
poniedziałek, 21 października 2024
godz. 19:15
wtorek, 22 października 2024
KRÓLOWA
KRÓLOWA

Scenariusz i reżyseria: Piotr Sieklucki

Scenografia i kostiumy: Łukasz Błażejewski

Choreografia: Karol Miękina

Aranże muzyczne: Paweł Harańczyk

Reżyseria światła: Wojciech Kiwacz

Realizacja dźwięku: Bogdan Czyszczan

Producentka: Agnieszka Karpierz

Charakteryzacja: Kaja Jałoza i Artur Świetny


Obsada: Maks Stępień (Farrokh Bulsara), Martyna Krzysztofik (Jer/Mary/Valentine), Michał Felek Felczak (Bomi/Peter/Jim), Adam Zuber (Freddie Bulsara), Arti Grabowski (Freddie Mercury), Karol Miękina (Patricco), Sebastian Szul, Damian Rusyn, Dominik Olechowski (chłopcy z Queen), Marcin Mróz (dr Atkinson), Piotr Sieklucki (Elton John) oraz Agnieszka Karpierz, Artur Świetny, Paweł Rupala, Mateusz Mosiala, Maciej Godoś, Artur Wójcik, Grzegorz Turowicz–Witek (degeneraci).



Farrokh Bulsara jest młodym chłopcem urodzonym w Zanzibarze. Jego rodzice, jako wyznawcy jednej z najstarszych religii – zaratusztranizmu, wychowują syna w surowym duchu obyczajowości i wiary. Kiedy Farrokh w wieku 8 lat zostaje posłany do Indii, do szkoły z internatem dla chłopców, rozpoczyna się jego podróż po fascynacjach muzyką, sztuką i malarstwem. Farrokh przejawia niezwykłe zdolności w rysowaniu, a także grze na fortepianie. Jako nastolatek zakłada swój pierwszy zespół i marzy o wielkiej karierze gwiazdy. Wkrótce z uczelni zostaje wydalony i wspólnie z rodzicami, z powodu rewolucji jaka nawiedziła Zanzibar, ucieka do Londynu… o którym marzył od dziecka. Tam rozpoczyna się jego droga w świat wielkiej kariery rockowego muzyka. Umiera w nim Farrokh Bulsara, a rodzi się Freddie Mercury. Jego zespół Queen podbija świat, któremu w 1991 roku przyjdzie opłakiwać śmierć lidera spowodowaną AIDS.

Spektakl jest historią człowieka, który stał się legendą.


Uwaga! Spektakl od 16 roku życia 
0''
wtorek, 22 października 2024
godz. 19:15
środa, 23 października 2024
KRÓLOWA
KRÓLOWA

Scenariusz i reżyseria: Piotr Sieklucki

Scenografia i kostiumy: Łukasz Błażejewski

Choreografia: Karol Miękina

Aranże muzyczne: Paweł Harańczyk

Reżyseria światła: Wojciech Kiwacz

Realizacja dźwięku: Bogdan Czyszczan

Producentka: Agnieszka Karpierz

Charakteryzacja: Kaja Jałoza i Artur Świetny


Obsada: Maks Stępień (Farrokh Bulsara), Martyna Krzysztofik (Jer/Mary/Valentine), Michał Felek Felczak (Bomi/Peter/Jim), Adam Zuber (Freddie Bulsara), Arti Grabowski (Freddie Mercury), Karol Miękina (Patricco), Sebastian Szul, Damian Rusyn, Dominik Olechowski (chłopcy z Queen), Marcin Mróz (dr Atkinson), Piotr Sieklucki (Elton John) oraz Agnieszka Karpierz, Artur Świetny, Paweł Rupala, Mateusz Mosiala, Maciej Godoś, Artur Wójcik, Grzegorz Turowicz–Witek (degeneraci).



Farrokh Bulsara jest młodym chłopcem urodzonym w Zanzibarze. Jego rodzice, jako wyznawcy jednej z najstarszych religii – zaratusztranizmu, wychowują syna w surowym duchu obyczajowości i wiary. Kiedy Farrokh w wieku 8 lat zostaje posłany do Indii, do szkoły z internatem dla chłopców, rozpoczyna się jego podróż po fascynacjach muzyką, sztuką i malarstwem. Farrokh przejawia niezwykłe zdolności w rysowaniu, a także grze na fortepianie. Jako nastolatek zakłada swój pierwszy zespół i marzy o wielkiej karierze gwiazdy. Wkrótce z uczelni zostaje wydalony i wspólnie z rodzicami, z powodu rewolucji jaka nawiedziła Zanzibar, ucieka do Londynu… o którym marzył od dziecka. Tam rozpoczyna się jego droga w świat wielkiej kariery rockowego muzyka. Umiera w nim Farrokh Bulsara, a rodzi się Freddie Mercury. Jego zespół Queen podbija świat, któremu w 1991 roku przyjdzie opłakiwać śmierć lidera spowodowaną AIDS.

Spektakl jest historią człowieka, który stał się legendą.


Uwaga! Spektakl od 16 roku życia 
0''
środa, 23 października 2024
godz. 19:15
czwartek, 24 października 2024
KRÓLOWA
KRÓLOWA

Scenariusz i reżyseria: Piotr Sieklucki

Scenografia i kostiumy: Łukasz Błażejewski

Choreografia: Karol Miękina

Aranże muzyczne: Paweł Harańczyk

Reżyseria światła: Wojciech Kiwacz

Realizacja dźwięku: Bogdan Czyszczan

Producentka: Agnieszka Karpierz

Charakteryzacja: Kaja Jałoza i Artur Świetny


Obsada: Maks Stępień (Farrokh Bulsara), Martyna Krzysztofik (Jer/Mary/Valentine), Michał Felek Felczak (Bomi/Peter/Jim), Adam Zuber (Freddie Bulsara), Arti Grabowski (Freddie Mercury), Karol Miękina (Patricco), Sebastian Szul, Damian Rusyn, Dominik Olechowski (chłopcy z Queen), Marcin Mróz (dr Atkinson), Piotr Sieklucki (Elton John) oraz Agnieszka Karpierz, Artur Świetny, Paweł Rupala, Mateusz Mosiala, Maciej Godoś, Artur Wójcik, Grzegorz Turowicz–Witek (degeneraci).



Farrokh Bulsara jest młodym chłopcem urodzonym w Zanzibarze. Jego rodzice, jako wyznawcy jednej z najstarszych religii – zaratusztranizmu, wychowują syna w surowym duchu obyczajowości i wiary. Kiedy Farrokh w wieku 8 lat zostaje posłany do Indii, do szkoły z internatem dla chłopców, rozpoczyna się jego podróż po fascynacjach muzyką, sztuką i malarstwem. Farrokh przejawia niezwykłe zdolności w rysowaniu, a także grze na fortepianie. Jako nastolatek zakłada swój pierwszy zespół i marzy o wielkiej karierze gwiazdy. Wkrótce z uczelni zostaje wydalony i wspólnie z rodzicami, z powodu rewolucji jaka nawiedziła Zanzibar, ucieka do Londynu… o którym marzył od dziecka. Tam rozpoczyna się jego droga w świat wielkiej kariery rockowego muzyka. Umiera w nim Farrokh Bulsara, a rodzi się Freddie Mercury. Jego zespół Queen podbija świat, któremu w 1991 roku przyjdzie opłakiwać śmierć lidera spowodowaną AIDS.

Spektakl jest historią człowieka, który stał się legendą.


Uwaga! Spektakl od 16 roku życia 
0''
czwartek, 24 października 2024
godz. 19:15
sobota, 2 listopada 2024
Kora. Boska
"Kora. Boska"
Scenariusz i reżyseria: Katarzyna Chlebny

Kora po śmierci staje u wrót nieba, gdzie czekają na nią Trzy Maryjki. Bardzo strojne. Jak malowane: Matka Boska Częstochowska, Matka Boska Fatimska i Matka Boska z Guadalupe. Postawiona przed groteskowym Sądem Ostatecznym Kora wraca w piosenkach i wyznaniach do ziemskich wspomnień. Nareszcie ma okazję do opowiedzenia swojego życia tym, które mogły uczynić je lepszym… Spektakl jest opowieścią o kobiecie, artystce, córce i matce, o Polsce, religii, systemie i  chorobie; to baśniowa historia o miłości, tęsknocie, niemocy i żalu. 


0''
sobota, 2 listopada 2024
godz. 19:15
niedziela, 3 listopada 2024
Kora. Boska
"Kora. Boska"
Scenariusz i reżyseria: Katarzyna Chlebny

Kora po śmierci staje u wrót nieba, gdzie czekają na nią Trzy Maryjki. Bardzo strojne. Jak malowane: Matka Boska Częstochowska, Matka Boska Fatimska i Matka Boska z Guadalupe. Postawiona przed groteskowym Sądem Ostatecznym Kora wraca w piosenkach i wyznaniach do ziemskich wspomnień. Nareszcie ma okazję do opowiedzenia swojego życia tym, które mogły uczynić je lepszym… Spektakl jest opowieścią o kobiecie, artystce, córce i matce, o Polsce, religii, systemie i  chorobie; to baśniowa historia o miłości, tęsknocie, niemocy i żalu. 


0''
niedziela, 3 listopada 2024
godz. 19:15
poniedziałek, 4 listopada 2024
Kora. Boska
"Kora. Boska"
Scenariusz i reżyseria: Katarzyna Chlebny

Kora po śmierci staje u wrót nieba, gdzie czekają na nią Trzy Maryjki. Bardzo strojne. Jak malowane: Matka Boska Częstochowska, Matka Boska Fatimska i Matka Boska z Guadalupe. Postawiona przed groteskowym Sądem Ostatecznym Kora wraca w piosenkach i wyznaniach do ziemskich wspomnień. Nareszcie ma okazję do opowiedzenia swojego życia tym, które mogły uczynić je lepszym… Spektakl jest opowieścią o kobiecie, artystce, córce i matce, o Polsce, religii, systemie i  chorobie; to baśniowa historia o miłości, tęsknocie, niemocy i żalu. 


0''
poniedziałek, 4 listopada 2024
godz. 19:15
wtorek, 5 listopada 2024
Kora. Boska
"Kora. Boska"
Scenariusz i reżyseria: Katarzyna Chlebny

Kora po śmierci staje u wrót nieba, gdzie czekają na nią Trzy Maryjki. Bardzo strojne. Jak malowane: Matka Boska Częstochowska, Matka Boska Fatimska i Matka Boska z Guadalupe. Postawiona przed groteskowym Sądem Ostatecznym Kora wraca w piosenkach i wyznaniach do ziemskich wspomnień. Nareszcie ma okazję do opowiedzenia swojego życia tym, które mogły uczynić je lepszym… Spektakl jest opowieścią o kobiecie, artystce, córce i matce, o Polsce, religii, systemie i  chorobie; to baśniowa historia o miłości, tęsknocie, niemocy i żalu. 


0''
wtorek, 5 listopada 2024
godz. 19:15
środa, 6 listopada 2024
Kora. Boska
"Kora. Boska"
Scenariusz i reżyseria: Katarzyna Chlebny

Kora po śmierci staje u wrót nieba, gdzie czekają na nią Trzy Maryjki. Bardzo strojne. Jak malowane: Matka Boska Częstochowska, Matka Boska Fatimska i Matka Boska z Guadalupe. Postawiona przed groteskowym Sądem Ostatecznym Kora wraca w piosenkach i wyznaniach do ziemskich wspomnień. Nareszcie ma okazję do opowiedzenia swojego życia tym, które mogły uczynić je lepszym… Spektakl jest opowieścią o kobiecie, artystce, córce i matce, o Polsce, religii, systemie i  chorobie; to baśniowa historia o miłości, tęsknocie, niemocy i żalu. 


0''
środa, 6 listopada 2024
godz. 19:15
czwartek, 7 listopada 2024
Kora. Boska
"Kora. Boska"
Scenariusz i reżyseria: Katarzyna Chlebny

Kora po śmierci staje u wrót nieba, gdzie czekają na nią Trzy Maryjki. Bardzo strojne. Jak malowane: Matka Boska Częstochowska, Matka Boska Fatimska i Matka Boska z Guadalupe. Postawiona przed groteskowym Sądem Ostatecznym Kora wraca w piosenkach i wyznaniach do ziemskich wspomnień. Nareszcie ma okazję do opowiedzenia swojego życia tym, które mogły uczynić je lepszym… Spektakl jest opowieścią o kobiecie, artystce, córce i matce, o Polsce, religii, systemie i  chorobie; to baśniowa historia o miłości, tęsknocie, niemocy i żalu. 


0''
czwartek, 7 listopada 2024
godz. 18:00
środa, 13 listopada 2024
AMADEUSZ

Peter Shaffer w przekładzie Macieja Stroińskiego 

Brawurowy dramat Petera Shafera o Wolfgangu Amadeuszu Mozarcie podbił nie tylko Broadway i Londyn, ale cały świat.  Spektakl jest opowieścią nie tylko o wielkim muzycznym talencie młodziutkiego artysty, który próbuje podbić operowy Wiedeń, ale także o zawiści i dworskich intrygach. Spektakl jest próbą zbliżenia się do geniuszu Mozarta, który swoim zachowaniem, alkoholowym uzależnieniem, ale przede wszystkim talentem przekraczającym granice w sztuce - nie przystawał do świata. W spektaklu odpowiadamy na pytania: na ile Mozart był inspiratorem nowych hiphopowych odkryć w muzyce XXI wieku? Czy jego muzykę można przepisać na nowo, złamać ją i stworzyć nowatorskie brzmienia odległe od znanej nam wszystkim klasyki? Czy dzisiejsi Mozartowie to podbijający świat artyści z pogranicza szwajcarskiego Nemo Mettlera czy walijskiego Ren`a? Czy los geniusza musi zawsze kończyć się przedwczesną śmiercią? 

0''
środa, 13 listopada 2024
godz. 19:15
czwartek, 14 listopada 2024
AMADEUSZ

Peter Shaffer w przekładzie Macieja Stroińskiego 

Brawurowy dramat Petera Shafera o Wolfgangu Amadeuszu Mozarcie podbił nie tylko Broadway i Londyn, ale cały świat.  Spektakl jest opowieścią nie tylko o wielkim muzycznym talencie młodziutkiego artysty, który próbuje podbić operowy Wiedeń, ale także o zawiści i dworskich intrygach. Spektakl jest próbą zbliżenia się do geniuszu Mozarta, który swoim zachowaniem, alkoholowym uzależnieniem, ale przede wszystkim talentem przekraczającym granice w sztuce - nie przystawał do świata. W spektaklu odpowiadamy na pytania: na ile Mozart był inspiratorem nowych hiphopowych odkryć w muzyce XXI wieku? Czy jego muzykę można przepisać na nowo, złamać ją i stworzyć nowatorskie brzmienia odległe od znanej nam wszystkim klasyki? Czy dzisiejsi Mozartowie to podbijający świat artyści z pogranicza szwajcarskiego Nemo Mettlera czy walijskiego Ren`a? Czy los geniusza musi zawsze kończyć się przedwczesną śmiercią? 

0''
czwartek, 14 listopada 2024
godz. 19:15
piątek, 15 listopada 2024
AMADEUSZ

Peter Shaffer w przekładzie Macieja Stroińskiego 

Brawurowy dramat Petera Shafera o Wolfgangu Amadeuszu Mozarcie podbił nie tylko Broadway i Londyn, ale cały świat.  Spektakl jest opowieścią nie tylko o wielkim muzycznym talencie młodziutkiego artysty, który próbuje podbić operowy Wiedeń, ale także o zawiści i dworskich intrygach. Spektakl jest próbą zbliżenia się do geniuszu Mozarta, który swoim zachowaniem, alkoholowym uzależnieniem, ale przede wszystkim talentem przekraczającym granice w sztuce - nie przystawał do świata. W spektaklu odpowiadamy na pytania: na ile Mozart był inspiratorem nowych hiphopowych odkryć w muzyce XXI wieku? Czy jego muzykę można przepisać na nowo, złamać ją i stworzyć nowatorskie brzmienia odległe od znanej nam wszystkim klasyki? Czy dzisiejsi Mozartowie to podbijający świat artyści z pogranicza szwajcarskiego Nemo Mettlera czy walijskiego Ren`a? Czy los geniusza musi zawsze kończyć się przedwczesną śmiercią? 

0''
piątek, 15 listopada 2024
godz. 19:15
sobota, 16 listopada 2024
AMADEUSZ

Peter Shaffer w przekładzie Macieja Stroińskiego 

Brawurowy dramat Petera Shafera o Wolfgangu Amadeuszu Mozarcie podbił nie tylko Broadway i Londyn, ale cały świat.  Spektakl jest opowieścią nie tylko o wielkim muzycznym talencie młodziutkiego artysty, który próbuje podbić operowy Wiedeń, ale także o zawiści i dworskich intrygach. Spektakl jest próbą zbliżenia się do geniuszu Mozarta, który swoim zachowaniem, alkoholowym uzależnieniem, ale przede wszystkim talentem przekraczającym granice w sztuce - nie przystawał do świata. W spektaklu odpowiadamy na pytania: na ile Mozart był inspiratorem nowych hiphopowych odkryć w muzyce XXI wieku? Czy jego muzykę można przepisać na nowo, złamać ją i stworzyć nowatorskie brzmienia odległe od znanej nam wszystkim klasyki? Czy dzisiejsi Mozartowie to podbijający świat artyści z pogranicza szwajcarskiego Nemo Mettlera czy walijskiego Ren`a? Czy los geniusza musi zawsze kończyć się przedwczesną śmiercią? 

0''
sobota, 16 listopada 2024
godz. 19:15
niedziela, 17 listopada 2024
AMADEUSZ

Peter Shaffer w przekładzie Macieja Stroińskiego 

Brawurowy dramat Petera Shafera o Wolfgangu Amadeuszu Mozarcie podbił nie tylko Broadway i Londyn, ale cały świat.  Spektakl jest opowieścią nie tylko o wielkim muzycznym talencie młodziutkiego artysty, który próbuje podbić operowy Wiedeń, ale także o zawiści i dworskich intrygach. Spektakl jest próbą zbliżenia się do geniuszu Mozarta, który swoim zachowaniem, alkoholowym uzależnieniem, ale przede wszystkim talentem przekraczającym granice w sztuce - nie przystawał do świata. W spektaklu odpowiadamy na pytania: na ile Mozart był inspiratorem nowych hiphopowych odkryć w muzyce XXI wieku? Czy jego muzykę można przepisać na nowo, złamać ją i stworzyć nowatorskie brzmienia odległe od znanej nam wszystkim klasyki? Czy dzisiejsi Mozartowie to podbijający świat artyści z pogranicza szwajcarskiego Nemo Mettlera czy walijskiego Ren`a? Czy los geniusza musi zawsze kończyć się przedwczesną śmiercią? 

0''
niedziela, 17 listopada 2024
godz. 19:15
poniedziałek, 18 listopada 2024
AMADEUSZ

Peter Shaffer w przekładzie Macieja Stroińskiego 

Brawurowy dramat Petera Shafera o Wolfgangu Amadeuszu Mozarcie podbił nie tylko Broadway i Londyn, ale cały świat.  Spektakl jest opowieścią nie tylko o wielkim muzycznym talencie młodziutkiego artysty, który próbuje podbić operowy Wiedeń, ale także o zawiści i dworskich intrygach. Spektakl jest próbą zbliżenia się do geniuszu Mozarta, który swoim zachowaniem, alkoholowym uzależnieniem, ale przede wszystkim talentem przekraczającym granice w sztuce - nie przystawał do świata. W spektaklu odpowiadamy na pytania: na ile Mozart był inspiratorem nowych hiphopowych odkryć w muzyce XXI wieku? Czy jego muzykę można przepisać na nowo, złamać ją i stworzyć nowatorskie brzmienia odległe od znanej nam wszystkim klasyki? Czy dzisiejsi Mozartowie to podbijający świat artyści z pogranicza szwajcarskiego Nemo Mettlera czy walijskiego Ren`a? Czy los geniusza musi zawsze kończyć się przedwczesną śmiercią? 

0''
poniedziałek, 18 listopada 2024
godz. 19:15
wtorek, 19 listopada 2024
AMADEUSZ

Peter Shaffer w przekładzie Macieja Stroińskiego 

Brawurowy dramat Petera Shafera o Wolfgangu Amadeuszu Mozarcie podbił nie tylko Broadway i Londyn, ale cały świat.  Spektakl jest opowieścią nie tylko o wielkim muzycznym talencie młodziutkiego artysty, który próbuje podbić operowy Wiedeń, ale także o zawiści i dworskich intrygach. Spektakl jest próbą zbliżenia się do geniuszu Mozarta, który swoim zachowaniem, alkoholowym uzależnieniem, ale przede wszystkim talentem przekraczającym granice w sztuce - nie przystawał do świata. W spektaklu odpowiadamy na pytania: na ile Mozart był inspiratorem nowych hiphopowych odkryć w muzyce XXI wieku? Czy jego muzykę można przepisać na nowo, złamać ją i stworzyć nowatorskie brzmienia odległe od znanej nam wszystkim klasyki? Czy dzisiejsi Mozartowie to podbijający świat artyści z pogranicza szwajcarskiego Nemo Mettlera czy walijskiego Ren`a? Czy los geniusza musi zawsze kończyć się przedwczesną śmiercią? 

0''
wtorek, 19 listopada 2024
godz. 19:15
piątek, 29 listopada 2024
Kruchość wodoru. (Demarczyk)

Scena Główna

Scenariusz, reżyseria: Kataryzna Chlebny; scenografia i kostiumy: Łukasz Błażejewski; ruch sceniczny: Karol Miękina;  aranże muzyczne: Paweł Harańczyk; reżyseria światła: Wojciech Kiwacz; realizacja dźwięku: Bogdan Czyszczan; Animacje: Tomek Głodek charakteryzacja: Artur Świetny; Asystentka reżyserki: Agnieszka Karpierz; 

obsada: Katarzyna Chlebny i Piotr Sieklucki.

Czy dążenie do doskonałości może zabić?

Ewa Demarczyk-Czarny Anioł polskiej piosenki. Niebywała siła głosu, osobowości, interpretacji! Niekwestionowana Gwiazda znana i uwielbiana przez miliony odbiorców w Polsce i zagranicą. Po silnej eksplozji jej wielkiego talentu chcemy, by rozświetlała świat swoim blaskiem… na zawsze…. Dlaczego zniknęła? Dlaczego odeszła? Przed kim chowała się przez te wszystkie lata kiedy czekaliśmy na Jej wielki powrót?Jaka siła jest w stanie skruszyć tak wielki talent? To kolejny, po „Korze. Boskiej” autorski spektakl Katarzyny Chlebny.

- przed widownią główną znajdują się dodatkowe krzesła - 

0''
piątek, 29 listopada 2024
godz. 19:15
sobota, 30 listopada 2024
Kruchość wodoru. (Demarczyk)

Scena Główna

Scenariusz, reżyseria: Kataryzna Chlebny; scenografia i kostiumy: Łukasz Błażejewski; ruch sceniczny: Karol Miękina;  aranże muzyczne: Paweł Harańczyk; reżyseria światła: Wojciech Kiwacz; realizacja dźwięku: Bogdan Czyszczan; Animacje: Tomek Głodek charakteryzacja: Artur Świetny; Asystentka reżyserki: Agnieszka Karpierz; 

obsada: Katarzyna Chlebny i Piotr Sieklucki.

Czy dążenie do doskonałości może zabić?

Ewa Demarczyk-Czarny Anioł polskiej piosenki. Niebywała siła głosu, osobowości, interpretacji! Niekwestionowana Gwiazda znana i uwielbiana przez miliony odbiorców w Polsce i zagranicą. Po silnej eksplozji jej wielkiego talentu chcemy, by rozświetlała świat swoim blaskiem… na zawsze…. Dlaczego zniknęła? Dlaczego odeszła? Przed kim chowała się przez te wszystkie lata kiedy czekaliśmy na Jej wielki powrót?Jaka siła jest w stanie skruszyć tak wielki talent? To kolejny, po „Korze. Boskiej” autorski spektakl Katarzyny Chlebny.

- przed widownią główną znajdują się dodatkowe krzesła - 

0''
sobota, 30 listopada 2024
godz. 19:15
piątek, 6 grudnia 2024
Japi

Spektakl porusza temat ideału mężczyzny, opowiada zarazem o powszechnie znanym nam samcu alfa, jak i o współczesnym, enigmatycznym samcu sigma. Tytuł „JAPI” nawiązuje do kategorii społecznej yuppie powstałej w latach 80 w USA, której reprezentanci byli wzorcem dla wielu młodych karierowiczów na całym świecie, a także do jej nieudolnego polskiego odpowiednika jakim byli tzw. japiszoni. Bohaterami spektaklu jest pięciu mężczyzn ukierunkowanych na osiągnięcie sukcesu i prestiżu społecznego, zniewolonych obsesją stylem życia, zamiłowaniem do wysokiego statusu materialnego i luksusu oraz potrzebą nieustannego kreowania perfekcyjnej wersji samego siebie.



 „JAPI” to kolejny spektakl Carrodunum Dance Company, zespołu tanecznego działającego pod skrzydłami Teatru Nowego Proxima. To intensywne, ruchowe, muzyczne i wizualne przedstawienie prezentujące zarazem ponadprzeciętny i profesjonalny kunszt artystów sztuki tańca.



kierownictwo artystyczne i choreografia: Karol Miękina

kreacja i wykonanie: Dawid Kołcz, Jarek Kruczek, Dominik Olechowski, Damian Rusyn, Wojciech Rybicki

muzyka: Marcin Janus

scenografia i reżyseria światła: Wojciech Kiwacz

plakat: Łukasz Błażejewski


 

Spektakl realizowany jest ze środków pochodzących z programu „Taniec” Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego


0''
piątek, 6 grudnia 2024
godz. 19:15
sobota, 7 grudnia 2024
Japi

Spektakl porusza temat ideału mężczyzny, opowiada zarazem o powszechnie znanym nam samcu alfa, jak i o współczesnym, enigmatycznym samcu sigma. Tytuł „JAPI” nawiązuje do kategorii społecznej yuppie powstałej w latach 80 w USA, której reprezentanci byli wzorcem dla wielu młodych karierowiczów na całym świecie, a także do jej nieudolnego polskiego odpowiednika jakim byli tzw. japiszoni. Bohaterami spektaklu jest pięciu mężczyzn ukierunkowanych na osiągnięcie sukcesu i prestiżu społecznego, zniewolonych obsesją stylem życia, zamiłowaniem do wysokiego statusu materialnego i luksusu oraz potrzebą nieustannego kreowania perfekcyjnej wersji samego siebie.



 „JAPI” to kolejny spektakl Carrodunum Dance Company, zespołu tanecznego działającego pod skrzydłami Teatru Nowego Proxima. To intensywne, ruchowe, muzyczne i wizualne przedstawienie prezentujące zarazem ponadprzeciętny i profesjonalny kunszt artystów sztuki tańca.



kierownictwo artystyczne i choreografia: Karol Miękina

kreacja i wykonanie: Dawid Kołcz, Jarek Kruczek, Dominik Olechowski, Damian Rusyn, Wojciech Rybicki

muzyka: Marcin Janus

scenografia i reżyseria światła: Wojciech Kiwacz

plakat: Łukasz Błażejewski


 

Spektakl realizowany jest ze środków pochodzących z programu „Taniec” Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego


0''
sobota, 7 grudnia 2024
godz. 19:15
niedziela, 8 grudnia 2024
Japi

Spektakl porusza temat ideału mężczyzny, opowiada zarazem o powszechnie znanym nam samcu alfa, jak i o współczesnym, enigmatycznym samcu sigma. Tytuł „JAPI” nawiązuje do kategorii społecznej yuppie powstałej w latach 80 w USA, której reprezentanci byli wzorcem dla wielu młodych karierowiczów na całym świecie, a także do jej nieudolnego polskiego odpowiednika jakim byli tzw. japiszoni. Bohaterami spektaklu jest pięciu mężczyzn ukierunkowanych na osiągnięcie sukcesu i prestiżu społecznego, zniewolonych obsesją stylem życia, zamiłowaniem do wysokiego statusu materialnego i luksusu oraz potrzebą nieustannego kreowania perfekcyjnej wersji samego siebie.



 „JAPI” to kolejny spektakl Carrodunum Dance Company, zespołu tanecznego działającego pod skrzydłami Teatru Nowego Proxima. To intensywne, ruchowe, muzyczne i wizualne przedstawienie prezentujące zarazem ponadprzeciętny i profesjonalny kunszt artystów sztuki tańca.



kierownictwo artystyczne i choreografia: Karol Miękina

kreacja i wykonanie: Dawid Kołcz, Jarek Kruczek, Dominik Olechowski, Damian Rusyn, Wojciech Rybicki

muzyka: Marcin Janus

scenografia i reżyseria światła: Wojciech Kiwacz

plakat: Łukasz Błażejewski


 

Spektakl realizowany jest ze środków pochodzących z programu „Taniec” Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego


0''
niedziela, 8 grudnia 2024
godz. 19:15
środa, 18 grudnia 2024
Nie pytaj. Ciechowski
scenariusz i reżyseria: Katarzyna Chlebny
obsada: Katarzyna Chlebny, Piotr Sieklucki, Kacper Olszewski, Paweł Harańczyk/Szymon Łęczycki, Grzegorz Koniarz, Łukasz Marek/Adam Stępniowski, Mateusz Szmigel.
aranże muzyczne: Paweł Harańczyk
światło: Wojciech Kiwacz
dźwięk: Bogdan Czyszczan/Marcin Pater
ruch sceniczny: Karol Miękina
scenografia i kostiumy: Łukasz Błażejewski
asystentka scenografa: Emilia Sarga
charakteryzacja: Artur Świetny

Przepraszam... Pęknie.Pęknie Ci serce.Ale Jeszcze.Żyjesz... Może trochę pomiędzy - licznik Geigera drży z ekscytacji, kotku, a Ty przerabiasz gammy. I promieniejesz zawieszony pomiędzy Tak a Nie, teoretycznie żywy- ze świadomością wyroku- jutra a może nanosekundy. Dobrze się czujesz? Żyjesz... Co zrobisz z tą chwilą?Będzisz milczał? „I tak jestem martwy”... ?Napiszesz piosenkę? Zakochasz się? Rozkochasz? Uciekniesz? Dasz życie pseudonimom? Uskrzydlisz kilka cudzych wierszy? Rzucisz w nieskończoność Światem? Zjesz śniadanie? Co zostawisz- kilka okruszków chleba naszego.?
Powszedniego. Amen:)

Jaki to Cud,że w ogóle jesteś!


Spektakl „Nie pytaj” to muzyczna wędrówka po linie zawieszonej między życiem a śmiercią wybitnego twórcy, wokalisty, kompozytora, ale przede wszystkim poetyAutorka „Kory. Boskiej” oraz „Kruchości wodoru. Demarczyk” tym razem zabierze widza na psychodeliczny, fascynujący spacer po linii życia Grzegorza Ciechowskiego. Muzyczna, pełna abstrakcji opowieść zawieszona w przestrzeni między jawą a snem, życiem a śmiercią. Bergmanowskie rozważania egzystencjalne, biblijne tropy i polskie tęsknoty splątane nierozerwalnie w… jednym Ciele – uwielbianym przez tłumy i samotnym w swej świadomości, tęsknocie i pragnieniu.

75''
środa, 18 grudnia 2024
godz. 19:15
czwartek, 19 grudnia 2024
Nie pytaj. Ciechowski
scenariusz i reżyseria: Katarzyna Chlebny
obsada: Katarzyna Chlebny, Piotr Sieklucki, Kacper Olszewski, Paweł Harańczyk/Szymon Łęczycki, Grzegorz Koniarz, Łukasz Marek/Adam Stępniowski, Mateusz Szmigel.
aranże muzyczne: Paweł Harańczyk
światło: Wojciech Kiwacz
dźwięk: Bogdan Czyszczan/Marcin Pater
ruch sceniczny: Karol Miękina
scenografia i kostiumy: Łukasz Błażejewski
asystentka scenografa: Emilia Sarga
charakteryzacja: Artur Świetny

Przepraszam... Pęknie.Pęknie Ci serce.Ale Jeszcze.Żyjesz... Może trochę pomiędzy - licznik Geigera drży z ekscytacji, kotku, a Ty przerabiasz gammy. I promieniejesz zawieszony pomiędzy Tak a Nie, teoretycznie żywy- ze świadomością wyroku- jutra a może nanosekundy. Dobrze się czujesz? Żyjesz... Co zrobisz z tą chwilą?Będzisz milczał? „I tak jestem martwy”... ?Napiszesz piosenkę? Zakochasz się? Rozkochasz? Uciekniesz? Dasz życie pseudonimom? Uskrzydlisz kilka cudzych wierszy? Rzucisz w nieskończoność Światem? Zjesz śniadanie? Co zostawisz- kilka okruszków chleba naszego.?
Powszedniego. Amen:)

Jaki to Cud,że w ogóle jesteś!


Spektakl „Nie pytaj” to muzyczna wędrówka po linie zawieszonej między życiem a śmiercią wybitnego twórcy, wokalisty, kompozytora, ale przede wszystkim poetyAutorka „Kory. Boskiej” oraz „Kruchości wodoru. Demarczyk” tym razem zabierze widza na psychodeliczny, fascynujący spacer po linii życia Grzegorza Ciechowskiego. Muzyczna, pełna abstrakcji opowieść zawieszona w przestrzeni między jawą a snem, życiem a śmiercią. Bergmanowskie rozważania egzystencjalne, biblijne tropy i polskie tęsknoty splątane nierozerwalnie w… jednym Ciele – uwielbianym przez tłumy i samotnym w swej świadomości, tęsknocie i pragnieniu.

75''
czwartek, 19 grudnia 2024
godz. 19:15
piątek, 20 grudnia 2024
Nie pytaj. Ciechowski
scenariusz i reżyseria: Katarzyna Chlebny
obsada: Katarzyna Chlebny, Piotr Sieklucki, Kacper Olszewski, Paweł Harańczyk/Szymon Łęczycki, Grzegorz Koniarz, Łukasz Marek/Adam Stępniowski, Mateusz Szmigel.
aranże muzyczne: Paweł Harańczyk
światło: Wojciech Kiwacz
dźwięk: Bogdan Czyszczan/Marcin Pater
ruch sceniczny: Karol Miękina
scenografia i kostiumy: Łukasz Błażejewski
asystentka scenografa: Emilia Sarga
charakteryzacja: Artur Świetny

Przepraszam... Pęknie.Pęknie Ci serce.Ale Jeszcze.Żyjesz... Może trochę pomiędzy - licznik Geigera drży z ekscytacji, kotku, a Ty przerabiasz gammy. I promieniejesz zawieszony pomiędzy Tak a Nie, teoretycznie żywy- ze świadomością wyroku- jutra a może nanosekundy. Dobrze się czujesz? Żyjesz... Co zrobisz z tą chwilą?Będzisz milczał? „I tak jestem martwy”... ?Napiszesz piosenkę? Zakochasz się? Rozkochasz? Uciekniesz? Dasz życie pseudonimom? Uskrzydlisz kilka cudzych wierszy? Rzucisz w nieskończoność Światem? Zjesz śniadanie? Co zostawisz- kilka okruszków chleba naszego.?
Powszedniego. Amen:)

Jaki to Cud,że w ogóle jesteś!


Spektakl „Nie pytaj” to muzyczna wędrówka po linie zawieszonej między życiem a śmiercią wybitnego twórcy, wokalisty, kompozytora, ale przede wszystkim poetyAutorka „Kory. Boskiej” oraz „Kruchości wodoru. Demarczyk” tym razem zabierze widza na psychodeliczny, fascynujący spacer po linii życia Grzegorza Ciechowskiego. Muzyczna, pełna abstrakcji opowieść zawieszona w przestrzeni między jawą a snem, życiem a śmiercią. Bergmanowskie rozważania egzystencjalne, biblijne tropy i polskie tęsknoty splątane nierozerwalnie w… jednym Ciele – uwielbianym przez tłumy i samotnym w swej świadomości, tęsknocie i pragnieniu.

75''
piątek, 20 grudnia 2024
godz. 19:15
wtorek, 7 stycznia 2025
AMADEUSZ

Peter Shaffer w przekładzie Macieja Stroińskiego 

Brawurowy dramat Petera Shafera o Wolfgangu Amadeuszu Mozarcie podbił nie tylko Broadway i Londyn, ale cały świat.  Spektakl jest opowieścią nie tylko o wielkim muzycznym talencie młodziutkiego artysty, który próbuje podbić operowy Wiedeń, ale także o zawiści i dworskich intrygach. Spektakl jest próbą zbliżenia się do geniuszu Mozarta, który swoim zachowaniem, alkoholowym uzależnieniem, ale przede wszystkim talentem przekraczającym granice w sztuce - nie przystawał do świata. W spektaklu odpowiadamy na pytania: na ile Mozart był inspiratorem nowych hiphopowych odkryć w muzyce XXI wieku? Czy jego muzykę można przepisać na nowo, złamać ją i stworzyć nowatorskie brzmienia odległe od znanej nam wszystkim klasyki? Czy dzisiejsi Mozartowie to podbijający świat artyści z pogranicza szwajcarskiego Nemo Mettlera czy walijskiego Ren`a? Czy los geniusza musi zawsze kończyć się przedwczesną śmiercią? 

0''
wtorek, 7 stycznia 2025
godz. 19:15
środa, 8 stycznia 2025
AMADEUSZ

Peter Shaffer w przekładzie Macieja Stroińskiego 

Brawurowy dramat Petera Shafera o Wolfgangu Amadeuszu Mozarcie podbił nie tylko Broadway i Londyn, ale cały świat.  Spektakl jest opowieścią nie tylko o wielkim muzycznym talencie młodziutkiego artysty, który próbuje podbić operowy Wiedeń, ale także o zawiści i dworskich intrygach. Spektakl jest próbą zbliżenia się do geniuszu Mozarta, który swoim zachowaniem, alkoholowym uzależnieniem, ale przede wszystkim talentem przekraczającym granice w sztuce - nie przystawał do świata. W spektaklu odpowiadamy na pytania: na ile Mozart był inspiratorem nowych hiphopowych odkryć w muzyce XXI wieku? Czy jego muzykę można przepisać na nowo, złamać ją i stworzyć nowatorskie brzmienia odległe od znanej nam wszystkim klasyki? Czy dzisiejsi Mozartowie to podbijający świat artyści z pogranicza szwajcarskiego Nemo Mettlera czy walijskiego Ren`a? Czy los geniusza musi zawsze kończyć się przedwczesną śmiercią? 

0''
środa, 8 stycznia 2025
godz. 19:15
czwartek, 9 stycznia 2025
AMADEUSZ

Peter Shaffer w przekładzie Macieja Stroińskiego 

Brawurowy dramat Petera Shafera o Wolfgangu Amadeuszu Mozarcie podbił nie tylko Broadway i Londyn, ale cały świat.  Spektakl jest opowieścią nie tylko o wielkim muzycznym talencie młodziutkiego artysty, który próbuje podbić operowy Wiedeń, ale także o zawiści i dworskich intrygach. Spektakl jest próbą zbliżenia się do geniuszu Mozarta, który swoim zachowaniem, alkoholowym uzależnieniem, ale przede wszystkim talentem przekraczającym granice w sztuce - nie przystawał do świata. W spektaklu odpowiadamy na pytania: na ile Mozart był inspiratorem nowych hiphopowych odkryć w muzyce XXI wieku? Czy jego muzykę można przepisać na nowo, złamać ją i stworzyć nowatorskie brzmienia odległe od znanej nam wszystkim klasyki? Czy dzisiejsi Mozartowie to podbijający świat artyści z pogranicza szwajcarskiego Nemo Mettlera czy walijskiego Ren`a? Czy los geniusza musi zawsze kończyć się przedwczesną śmiercią? 

0''
czwartek, 9 stycznia 2025
godz. 19:15
piątek, 10 stycznia 2025
AMADEUSZ

Peter Shaffer w przekładzie Macieja Stroińskiego 

Brawurowy dramat Petera Shafera o Wolfgangu Amadeuszu Mozarcie podbił nie tylko Broadway i Londyn, ale cały świat.  Spektakl jest opowieścią nie tylko o wielkim muzycznym talencie młodziutkiego artysty, który próbuje podbić operowy Wiedeń, ale także o zawiści i dworskich intrygach. Spektakl jest próbą zbliżenia się do geniuszu Mozarta, który swoim zachowaniem, alkoholowym uzależnieniem, ale przede wszystkim talentem przekraczającym granice w sztuce - nie przystawał do świata. W spektaklu odpowiadamy na pytania: na ile Mozart był inspiratorem nowych hiphopowych odkryć w muzyce XXI wieku? Czy jego muzykę można przepisać na nowo, złamać ją i stworzyć nowatorskie brzmienia odległe od znanej nam wszystkim klasyki? Czy dzisiejsi Mozartowie to podbijający świat artyści z pogranicza szwajcarskiego Nemo Mettlera czy walijskiego Ren`a? Czy los geniusza musi zawsze kończyć się przedwczesną śmiercią? 

0''
piątek, 10 stycznia 2025
godz. 19:15
sobota, 11 stycznia 2025
AMADEUSZ

Peter Shaffer w przekładzie Macieja Stroińskiego 

Brawurowy dramat Petera Shafera o Wolfgangu Amadeuszu Mozarcie podbił nie tylko Broadway i Londyn, ale cały świat.  Spektakl jest opowieścią nie tylko o wielkim muzycznym talencie młodziutkiego artysty, który próbuje podbić operowy Wiedeń, ale także o zawiści i dworskich intrygach. Spektakl jest próbą zbliżenia się do geniuszu Mozarta, który swoim zachowaniem, alkoholowym uzależnieniem, ale przede wszystkim talentem przekraczającym granice w sztuce - nie przystawał do świata. W spektaklu odpowiadamy na pytania: na ile Mozart był inspiratorem nowych hiphopowych odkryć w muzyce XXI wieku? Czy jego muzykę można przepisać na nowo, złamać ją i stworzyć nowatorskie brzmienia odległe od znanej nam wszystkim klasyki? Czy dzisiejsi Mozartowie to podbijający świat artyści z pogranicza szwajcarskiego Nemo Mettlera czy walijskiego Ren`a? Czy los geniusza musi zawsze kończyć się przedwczesną śmiercią? 

0''
sobota, 11 stycznia 2025
godz. 19:15
niedziela, 12 stycznia 2025
AMADEUSZ

Peter Shaffer w przekładzie Macieja Stroińskiego 

Brawurowy dramat Petera Shafera o Wolfgangu Amadeuszu Mozarcie podbił nie tylko Broadway i Londyn, ale cały świat.  Spektakl jest opowieścią nie tylko o wielkim muzycznym talencie młodziutkiego artysty, który próbuje podbić operowy Wiedeń, ale także o zawiści i dworskich intrygach. Spektakl jest próbą zbliżenia się do geniuszu Mozarta, który swoim zachowaniem, alkoholowym uzależnieniem, ale przede wszystkim talentem przekraczającym granice w sztuce - nie przystawał do świata. W spektaklu odpowiadamy na pytania: na ile Mozart był inspiratorem nowych hiphopowych odkryć w muzyce XXI wieku? Czy jego muzykę można przepisać na nowo, złamać ją i stworzyć nowatorskie brzmienia odległe od znanej nam wszystkim klasyki? Czy dzisiejsi Mozartowie to podbijający świat artyści z pogranicza szwajcarskiego Nemo Mettlera czy walijskiego Ren`a? Czy los geniusza musi zawsze kończyć się przedwczesną śmiercią? 

0''
niedziela, 12 stycznia 2025
godz. 19:15