Scenariusz, reżyseria: Kataryzna Chlebny; scenografia i kostiumy: Łukasz Błażejewski; ruch sceniczny: Karol Miękina; aranże muzyczne: Paweł Harańczyk; reżyseria światła: Wojciech Kiwacz; realizacja dźwięku: Bogdan Czyszczan; Animacje: Tomek Głodek charakteryzacja: Artur Świetny; Asystentka reżyserki: Agnieszka Karpierz;
obsada: Katarzyna Chlebny i Piotr Sieklucki
- przed widownią główną znajdują się dodatkowe krzesła -
Scenariusz, reżyseria: Kataryzna Chlebny; scenografia i kostiumy: Łukasz Błażejewski; ruch sceniczny: Karol Miękina; aranże muzyczne: Paweł Harańczyk; reżyseria światła: Wojciech Kiwacz; realizacja dźwięku: Bogdan Czyszczan; Animacje: Tomek Głodek charakteryzacja: Artur Świetny; Asystentka reżyserki: Agnieszka Karpierz;
obsada: Katarzyna Chlebny i Piotr Sieklucki
- przed widownią główną znajdują się dodatkowe krzesła -
ŚWIĄTECZNE ŚNIADANIE
W magicznej, zimowej atmosferze zapraszamy na wyjątkowe Świąteczne Śniadanie, które w tym roku połączymy z obchodami urodzin naszego teatru. To czas wspólnego stołu, rozmów, wspomnień i planów na przyszłość – chwila zatrzymania w biegu codzienności, by razem poczuć sens wspólnoty i sztuki.
31 grudnia o 20:00 zapraszamy do Pałacu Nieśmiertelności na wyjątkowy sylwestrowy rytuał piękna, nadmiaru i zachwytu. Podążając za słowami Williama Blake’a „Przesada jest pięknem” – poety, wizjonera i proroka wyobraźni – świętujemy przesadę jako formę wolności, a piękno jako bunt przeciwko przeciętności.
Obiady czwartkowe w Pałacu Nieśmiertelności przy ulicy Krakowskiej 13. Partnerem Obiadów Czwartkowych jest Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Reżyseria: Piotr Sieklucki
Spektakl jest próbą zbliżenia się do geniuszu Mozarta, który swoim zachowaniem, alkoholowym uzależnieniem, ale przede wszystkim talentem przekraczającym granice w sztuce – nie przystawał do świata.
Reżyseria: Piotr Sieklucki
Spektakl jest próbą zbliżenia się do geniuszu Mozarta, który swoim zachowaniem, alkoholowym uzależnieniem, ale przede wszystkim talentem przekraczającym granice w sztuce – nie przystawał do świata.
Reżyseria: Piotr Sieklucki
Spektakl jest próbą zbliżenia się do geniuszu Mozarta, który swoim zachowaniem, alkoholowym uzależnieniem, ale przede wszystkim talentem przekraczającym granice w sztuce – nie przystawał do świata.
W spektaklu usłyszymy największe przeboje Manamu śpiewane przez Katarzynę Chlebny.
W spektaklu usłyszymy największe przeboje Manamu śpiewane przez Katarzynę Chlebny.
W spektaklu usłyszymy największe przeboje Manamu śpiewane przez Katarzynę Chlebny.
W spektaklu usłyszymy największe przeboje Manamu śpiewane przez Katarzynę Chlebny.
W spektaklu usłyszymy największe przeboje Manamu śpiewane przez Katarzynę Chlebny.
W spektaklu usłyszymy największe przeboje Manamu śpiewane przez Katarzynę Chlebny.
Scenariusz i reżyseria: Piotr Sieklucki
Ryszard Riedel – legenda polskiej muzyki rozrywkowej, wokalista zespołu „Dżem”, w fabularyzowanym – aczkolwiek fikcyjnym – spektaklu rozprawia się z własnymi demonami nałogu.
Scenariusz i reżyseria: Piotr Sieklucki
Ryszard Riedel – legenda polskiej muzyki rozrywkowej, wokalista zespołu „Dżem”, w fabularyzowanym – aczkolwiek fikcyjnym – spektaklu rozprawia się z własnymi demonami nałogu.
Scenariusz i reżyseria: Piotr Sieklucki
Ryszard Riedel – legenda polskiej muzyki rozrywkowej, wokalista zespołu „Dżem”, w fabularyzowanym – aczkolwiek fikcyjnym – spektaklu rozprawia się z własnymi demonami nałogu.
Muzyczny spektakl o Polsce lat 80 i 90., transformacji, Solidarności, Wałęsie i wielkich ówczesnych zmianach społeczno-obyczajowych. Dla wielu obywateli i obywatelek był to czas rozczarowania demokracją, drastyczną polityką ekonomiczną Balcerowicza, co w konsekwencji doprowadziło do zwycięstwa i powrotu „postkomunistów”. Dramat „Kazik, ja tylko żartowałem” napisanyzostał przez jednego z najlepszych polskich prozaików i felietonistów, laureata Paszportu Polityki, finalistę Nagrody Literackiej Nike oraz Nagrody Literackiej Europy Środkowej „Angelus”, Ziemowita Szczerka. Tekst, napisany na specjalne zamówienie naszego Teatru, opowiada o losach ówczesnych grup punkowych oraz rodzących się gwiazdach estrady, którzy przez kolejne dekady wyznaczali trendy w polskiej muzyce.Głównym bohaterem jest muzyk, akordeonista, przyjaciel Kazika, który w wielkim monologu spowiedzi rozprawia się z tamtym okresem fonograficznych złodziei, zakrapianych wieczorów, życia prywatnego muzyków i romansów z polityką. Za oprawę muzyczną posłużą piosenki legendarnej grupy „Kult” wykonane na żywo. Usłyszymypiosenki m.in. „Wałęsa, dawaj nasze 100 milionów”, „Hej, czy nie wiecie”, „Do Ani”.
- przed widownią główną znajdują się dodatkowe krzesła -
Muzyczny spektakl o Polsce lat 80 i 90., transformacji, Solidarności, Wałęsie i wielkich ówczesnych zmianach społeczno-obyczajowych. Dla wielu obywateli i obywatelek był to czas rozczarowania demokracją, drastyczną polityką ekonomiczną Balcerowicza, co w konsekwencji doprowadziło do zwycięstwa i powrotu „postkomunistów”. Dramat „Kazik, ja tylko żartowałem” napisanyzostał przez jednego z najlepszych polskich prozaików i felietonistów, laureata Paszportu Polityki, finalistę Nagrody Literackiej Nike oraz Nagrody Literackiej Europy Środkowej „Angelus”, Ziemowita Szczerka. Tekst, napisany na specjalne zamówienie naszego Teatru, opowiada o losach ówczesnych grup punkowych oraz rodzących się gwiazdach estrady, którzy przez kolejne dekady wyznaczali trendy w polskiej muzyce.Głównym bohaterem jest muzyk, akordeonista, przyjaciel Kazika, który w wielkim monologu spowiedzi rozprawia się z tamtym okresem fonograficznych złodziei, zakrapianych wieczorów, życia prywatnego muzyków i romansów z polityką. Za oprawę muzyczną posłużą piosenki legendarnej grupy „Kult” wykonane na żywo. Usłyszymypiosenki m.in. „Wałęsa, dawaj nasze 100 milionów”, „Hej, czy nie wiecie”, „Do Ani”.
- przed widownią główną znajdują się dodatkowe krzesła -